Kawa w towarzystwie pluszaków - Cafe Farma

Oszalałam.
Moja miłość odżyła!
Znowu go zobaczyłam i chcę go mieć!

Kilka lat temu, szukając prezentu na Gwiazdkę, natknęłam się na pluszaki Bukowski. Urocze misie, słodkie jeżyki i inne mięciutkie zwierzaki są oczywiście bardzo przyjemne, ale NIC mnie tak nie rozczula, jak króliki z tymi wiszącymi, długimi uszami!
Dlatego, kiedy ponownie zobaczyłam białego królika, z wielką kokardą pod szyją, ze smutnymi, czarnymi oczkami, poczułam się jak mała dziewczynka.
Cudownie, znów mam pięć lat! Wszystkie problemy na kilka chwil znikają, za sprawą małego, puchatego pluszaka...
W Bielsku-Białej jest kawiarnia, w której można kupić misie z Galerii Bukowski.
W pewien pochmurny dzień umówiłam się z moją przyjaciółką na babskie pogaduchy przy kawie, właśnie w Farmie. Tam zobaczyłam Smutnego Królika i od tamtej pory intensywnie o nim myślę (dobrze, że zbliżają się Mikołajki :)).

Cafe Farma to bardzo klimatyczna kawiarnia. Panuje tam lekki półmrok, jest dużo drewna i roślin. Honorowe miejsce zajmują pluszaki, tuż obok baru z cegieł. Na stolikach płoną świece, z głośników dobiegają dźwięki spokojnej muzyki. Idealne miejsce na długie rozmowy z przyjaciółką, ewentualnie na randkę (do kawy i ciastka można dziewczynie zafundować pluszaka :)).
Farma słynie z fantastycznej gorącej czekolady - bardzo gęstej i słodkiej, przykrytej chmurką bitej śmietany. Jest też spory wybór kaw - klasyczne, z likierem, z syropami, z bitą śmietaną, z czekoladą... W menu znajdziemy też lody, desery, pikantne przekąski (np. tosty), śniadania, herbaty i napoje procentowe. A najlepsze, co można tam dostać to lody waniliowe z malinami na gorąco!

Kawa: od 3 zł w górę (średnio ok. 6-7 zł)
Gorąca czekolada: poniżej 10 zł
Desery/ciasta: 10-15 zł

Cafe Farma
Plac Franciszka Smolki 7 (przy ul. Stojałowskiego)
Bielsko-Biała









3 komentarze:

  1. Lody waniliowe z malinami na gorąco?! Dżizas! Odpływam na samą myśl o tym deserze! To musi być istna poezja smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny ten króliczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, prawda? :)
    A lody waniliowe z malinami na gorąco idealnie poprawiają humor w taki szary dzień jak dziś...

    OdpowiedzUsuń