Szybka przekąska w Cafe & Lunch Bar

Jak powszechnie wiadomo pośpiech podczas jedzenia jest niewskazany.
W zeszły czwartek miałam zaledwie 30 minut żeby po zajęciach dotrzeć do jakiejś knajpki, zjeść coś ciepłego i przemieścić się w okolice Rynku.
Przy ulicy Królewskiej, gdzieś pomiędzy Uniwersytetem Pedagogicznym a Biprostalem, znajduje się mała knajpka - Cafe & Lunch Bar. Codziennie, jadąc tramwajem, widzę ten zielony neonowy napis. Słowo "bar" sugeruje, że można zjeść coś "na szybko". Poza tym jest i "cafe" i "lunch" - niczego więcej nie potrzebuję!

Minimalistyczne, jasne wnętrze, kilka stolików, menu wypisane kolorowymi kredami na wielkiej tablicy. Za oknami przechadzają się ludzie, migają niebieskie tramwaje. W knajpie jest trochę chłodno, jednak nie przeszkadza mi to - za 20 minut MUSZĘ być na Rynku. Jeść, jeść, jeść!
Zamawiamy kolejno panino z łososiem wędzonym, panino z kurczakiem  i krem brokułowy.
Jako pierwsza na stole ląduje zupa-krem. Apetycznie wygląda! Taka gęsta, zieloniutka a na dodatek suto obsypana pestkami dyni. Podobno bardzo smaczna - nie wiem, wierzę na słowo, muszę spróbować.
Następnie miła pani dostarcza nam panino z kurczakiem. Grillowana kanapka wygląda niepozornie, ale w środku jest wypchana farszem. Kurczak, serek Philadelphia, sałata zielona i orzechy. Moja koleżanka podsumowuje jej smak słowem "MEGA".
Oczywiście, jako człowiek pechowy dostaję moją porcję na szarym końcu. Panino z łososiem wędzonym, serkiem Philadelphia, sałatą, koperkiem i ziarnami słonecznika... Rzeczywiście - MEGA! W pośpiechu pałaszuję moją kanapkę, pyszna jest! Uwielbiam połączenie łososia z koperkiem i serem białym.
Wybiła godzina zero, wybiegam z knajpki. Przełykam ostatni kęs kanapki i już jestem w tramwaju.

Cafe & Lunch Bar na Królewskiej daje radę! Grillowane panini są bardzo bardzo smaczne, ceny jako takie, knajpka spokojna i jasna. Porządnie napełniłam brzuch całkiem pożywnym jedzeniem - plus za pestki dyni, orzechy i nasiona słonecznika.
Dobre miejsce na szybki lunch albo na drugie śniadanie. Szczególnie dla tych, którzy mają jakieś pół godziny żeby zjeść coś na trasie UP - Teatr Bagatela :)

Panini: ok. 10 zł
Kawa: 5-8 zł

Cafe & Lunch Bar
ul. Królewska 65 A
Kraków






0 komentarze:

Prześlij komentarz